Att anlita Kamrertjänst
Alla nya kunder som bestämmer sig för att anlita oss på Kamrerjänst får fylla i ett uppdragsavtal där alla kundens och våra egna kontaktuppgifter står samlade och där omfattningen av det avtalade uppdraget står nedtecknat i detalj. Detta avtal är ett hjälpmedel för både oss och er som kund, då alla uppgifter som gäller det specifika uppdraget finns samlat på ett och samma ställe.
Detta dokument är ett standardavtal från SRF som vi använder oss av. I nedanstående PDF-fil har vi förutom ovan nämnda avtal även samlat andra dokument av samma typ rörande administrativa tjänster, bokslut, löneadministration, skattefrågor, ekonomisk rådgivning och även ansökningshandlingar till Skatteverket som krävs om ni vill anlita oss som deklarationsombud.
Dokumentet med alla blanketter kan du ladda ner via länken nedan.
För att läsa dokumentet behöver ni gratisprogrammet Adobe Reader som finns att ladda ner genom att klicka på logotypen nedan.